Протидія шахрайству

Dinero дбає про безпеку та комфорт своїх клієнтів. Захист персональних даних клієнтів – це наш обов’язок та запорука довіри споживачів. До того ж 28 грудня 2019 року ми разом з Департаментом кіберполіції Національної поліції України уклали Меморандум «Про партнерство та співпрацю».

Ми завжди прагнемо захистити та вберегти своїх клієнтів від кредитних шахраїв, використовуючи найвищий на сьогодні ступінь захисту персональних даних. Однак трапляються поодинокі випадки,  коли наші клієнти стають жертвами кредитного шахрайства.

Причиною тому залишається стрімкий розвиток соціальної інженерії та вплив «людського фактору» на різні сфери діяльності, зокрема сферу кредитування.  

Звертаємо увагу, що ви сприяєте шахраям, коли:

  • нехтуєте безпекою своїх персональних даних, залишаючи відповідну інформацію про себе та/або копії своїх документів у публічному доступі,
  • розголошуєте їх стороннім особам, навмисно або ні,
  • свідомо намагаєтесь уникнути виконання взятих на себе договірних зобов’язань тощо.

Пам’ятайте, будь-які пропозиції не повертати отриманий кредит є прямим порушенням норм чинного законодавства України. Зрештою це призводить до настання цивільно-правової відповідальності та застосування відповідних санкцій з боку кредитора.

Стосовно будь-яких питань, зокрема обставин, що заважають вам вчасно розрахуватись за кредитними зобов’язаннями – просимо звертатися до нас. Разом ми обов’язково знайдемо вихід з будь-якої ситуації.

Якщо щодо вас були вчинені шахрайські дії, або вам відомо про випадки кредитного шахрайства стосовно Dinero – обов’язково повідомте нас про це.

Як не стати жертвою кредитних шахраїв

  • Ніколи й нікому не повідомляйте свої паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП/ІПН). Виключенням є лише співробітники організацій та установ у випадках, визначених чинним законодавством України. Не передавайте стороннім особам свої документи та їх копії, не розміщуйте дані, зображення або копії своїх документів у публічному доступі в мережі Інтернет, не передавайте їх невідомим особам.
  • Нікому не надавайте доступу до вашого мобільного телефону (навіть близьким), особливо до фінансового номеру, що зареєстрований і використовується вами в онлайн-банкінгу чи Особистому кабінеті будь-якої фінансової установи.
    У разі втрати або крадіжки вашого паспорту негайно зверніться до правоохоронних органів та відповідних установ/організацій, де ваші персональні дані, пов’язані з грошовими операціями, наразі обслуговуються (банківські, фінансові установи, тощо).
  • Не повідомляйте незнайомим особам свої персональні дані, наприклад, у оголошеннях про працевлаштування на сайтах безкоштовних оголошень чи на сторінках у соціальних мережах. Стережіться лишати авторам таких оголошень свій номер телефону, особливо фінансовий номер онлайн-банкінгу. Цих даних буде достатньо для зловмисників, щоб  отримати доступ до вашого Особистого кабінету, змінити ваші банківські реквізити на власні (за якими будуть перераховані кредитні кошти), оформивши кредит на ваше ім’я.
  • Логін та пароль від свого Особистого кабінету зберігайте окремо від того пристрою, з якого ви авторизуєтесь в ньому.
  • У разі втрати телефона (або його крадіжки) негайно заблокуйте втрачений пристрій віддалено за допомогою відповідних онлайн-ресурсів. Також зателефонуйте своєму мобільному оператору та повідомте про втрату мобільного номеру та подайте запит на його блокування.
  • Національний банк України також надає кілька порад щодо захисту мобільного номеру телефону:
    • перейдіть на контракт з мобільним оператором;
    • відключіть послугу віддаленої заміни SIM-карти у свого мобільного оператора;
    • встановіть PIN-код на SIM-карту зі складним 8-значним паролем та пароль блокування телефону;
    • зареєструйтеся в онлайн-кабінеті мобільного оператора.
  • Мета кредитних шахраїв – заволодіти вашими персональними даними, щоб на ваше ім’я оформити кредитне зобов’язання, при цьому кредитні кошти отримати на власний рахунок. Тож не давайте їм такої можливості, пильнуйте за схоронністю та безпекою своїх персональних даних!
  • Якщо маєте будь-які питання щодо своєї кредитної заборгованості, не звертайтеся до жодних сторонніх осіб – телефонуйте нам до Контакт Центру або пишіть на сайт – через онлайн-чат, розділ «Зворотній зв’язок» або листом на [email protected].
  • Просимо вас також не звертатись до сторонніх осіб для врегулювання питань щодо погашення кредитної заборгованості, що не призведе до жодних результатів за виключенням витраченого часу та коштів, якими б ви могли сплатити заборгованість за кредитом.

Типові випадки шахрайства

Що робити, якщо проти вас вчинені шахрайські дії

Рекомендації споживачам ТОВ «Інстафінанс»  щодо негайного інформування про несанкціонований доступ або зміну інформації споживача в системах дистанційного обслуговування ТОВ «Інстафінанс»